Alimente - Bauturi, Campanii Inchise »

Ursus – Change the City – Cluj-Timisoara

Ursus – Change the City – Cluj-Timisoara

Regulament campanie promotionala

Art. 1.Organizator

Organizatorul Change the City – Cluj/Timisoara este Ursus Breweries SA cu sediul social în Sos. Pipera 34, corp A, etaj 2, sector 1, Bucureşti, România, având C.U.I. 199095, J40/20456/2005, înregistrată la AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 5865.

Campania se derulează prin intermediul Kubis Interactive SRL. Decizia de derulare a acestui concurs conform regulilor din prezentul regulament este finală și obligatorie pentru participanți.
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, dar nu înainte de a anunța publicul, în aceeași modalitate în care a făcut și informarea inițială.

Art. 2. Drept de participare
Activitatea promoțională se adresează tuturor persoanelor fizice, cu vârsta peste 18 ani care locuiesc in Cluj sau Timisoara, România Nu au voie să participe/câștige angajații companiilor SC Kubis Interactive SRL, SC Propaganda Creative Services SRL și SC Ursus Breweries SA, și nici soții/soțiile acestora ori rudele lor de gradul întâi.

Art. 3. Perioada şi mecanismul provocării
PERIOADA. Provocarea se desfăşoară în intervalul 04-25 iunie 2014.

MECANISMUL provocării.

Pentru a participa, orice utilizator se va înregistra mai întâi pe platforma www.experimentalist.ro, iar la secţiunea “Provocări” va înscrie ca răspuns la provocare o descriere (in cuvinte, in cuvinte plus imagini/schite, intr-un link al unui filmulet de prezentare) a proiectului pe care vrea să-l propuna spre implementare in cadrul programului Change the City – Cluj/Timisoara. In cadrul inscrierii trebuie menționate toate condițiile de care potențialul proiect are nevoie pentru a putea fi implementat–necesar material, spațiu, surse de curent electric, chestiuni de logistică în general șamd.

Proiectul trebuie să integreze un element din lumea brandului Grolsch în concept.

Un utilizator este descalificat dacă lucrarea nu îi aparţine sau dacă este în vreun fel injurioasă.

Lucrările câștigătoare vor fi alese de un juriu format din profesionisti in urbanism si industrii creative, ţinând cont de:
– disponibilitatea castigatorului pe toata durata de implementare a proiectului.
– relevanta ideii prezentate pentru comunitate cat si pentru conceptul proiectului
– posibilitatile realiste de implementare, din punct de vedere tehnic dar si in limita bugetului alocat (respectand toate normele de siguranta aflate in vigoare la data alegerii castigatorului).
– utilitatea (cu cat publicul care beneficiaza de pe urma interventiei e mai larg, cu atat mai bine);
– creativitatea – atat prin ideea propusa cat si prin abordarea inovativa a implementarii.
– design-ul;
– integrarea brandului experimentalistilor – Grolsch în proiect (modalitati concrete prin care pot fi integrate cele doua elemente principale ale produsului: sticla de Grolsch sau dopul swing-top).

Pentru castigatori se vor solicita urmatoarele:
1. Artistul/persoana care castiga trebuie sa locuiasca in prezent in orasul Cluj/Timisoara
2. Artistul/castigatorul trebuie sa fie disponibil pe toata durata implementarii ideii/proiectului.
3. Artistul/castigatorul trebuie sa fie prezent in viata Hub-ului si dupa lansarea acestuia. Hub-ul este reprezentat de o un spatiu/local in care vor avea loc actiuni artistice/creative, socio-culturale, patronate, generate si coordonate de Grolsch, iar partenerii vor trebui sa sustina, sa participe activ si sa contribuie la generarea de content pentru aceasta locatie.

În perioada 04-25 iunie (inclusiv) oricine, cu vârsta de peste 18 ani şi îndeplinind condiţiile menţionate in art. 2, poate răspunde provocării Change the City – Cluj/Timisoara. Lucrările care sunt postate pe site ca drop/treburile mele nu vor fi luate în considerare.

Lucrarea selectată va fi anunţată la finalul activării, nu mai tarziu de 2 saptamani de la incheierea provocarii, în secţiunea de provocări de pe experimentalist.ro. Alegerea va fi justificată de Organizator pornind de la baremul explicitat mai sus.

Art. 4. Premii
Premiul consta in implementarea proiectului propus, in orasul Cluj/Timisoara. Valoarea totala a costurilor de implementare a proiectului castigatoar nu va depasi 10.000 euro (+tva).
Contravaloarea premiului nu se acorda in bani.

Toate proiectele finaliste vor beneficia de asistenta studioului nostru de productie audio-vizuala pentru a-si crea propriul clip de promovare.
Premiile constau in cate un film de prezentare a proiectului (90 secunde) pe care
utilizatorul il poate înscrie pe orice platforma de crowdfunding. Filmul va fi realizat pe baza unui scenariu propriu, iar echipa experimentalist.ro se va ocupa de filmarea efectivă si post-producție (montaj).

Art. 5. Litigii
În cazul unor potenţiale litigii apărute între Organizator şi participanţii la concurs, acestea vor fi soluţionate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile implicate vor înainta litigiul spre soluţionare instanţelor competente române din Bucureşti, de la sediul Organizatorului.

Art. 6. Regulamentul programului
Regulamentul prezentului concurs este disponibil în mod gratuit pe pagina www.experimentalist.ro în cadrul provocării.

Art. 7. Diverse
Prin înscrierea la provocarea din intervalul stipulat în prezentul regulament, participanţii sunt de acord cu prevederile acestuia şi sunt de acord că, în cazul în care vor fi selectaţi, numele lor să fie făcut public potrivit legislaţiei în vigoare, sunt de acord sa cedeze in exclusivitate drepturile de imagine si de difuzare a materialelor audio-video rezultate in urma desfasurarii/implementarii proiectului, pe teritoriul Romaniei, pe o perioada nedeterminata.
De asemenea, prin inscrierea la provocare, participantii sunt de acord cu cedarea exclusiva si nelimitata in timp a drepturilor asupra ideilor inscrise in provocare,

Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile eronate, incomplete, transmise cu întreruperi, transmise cu întârziere sau deformate în orice alt mod.

Materialele prezentate pe platforma www.experimentalist.ro în cadrul provocărilor nu trebuie să:
– Calomnieze, hărţuiască, spioneze, ameninţe sau să violeze în vreun fel drepturile legale ale altora.
– Conţină injurii sau un limbaj care poate ofensa.
– Încalce legea sau să instige la activităţi în afara legii. Include publicarea, postarea, distribuirea sau diseminarea oricărei informaţii defăimătoare, obscene, indecente, confuze sau ilegale.
– Facă publicitate comercială pentru produse sau servicii.
– Fie postate astfel încât să pară că sunt postate de o altă persoană/entitate.
– Includă date personale de contact: număr de telefon, email, adrese poştale.
– Descrie sau încurajeze activităţi care ar putea să pună în pericol siguranţa sau starea de bine a altora. – Fie făcute de o persoană sub vârsta legală pentru consum de alcool.
– Prezinte abuzul de alcool sau iresponsabilitatea în consum într-o lumină pozitivă.
– Încurajeze consumul de alcool la volan, operând orice fel de maşinărie sau în timp ce desfăşoară alt gen de activitate care presupune concentrare pentru a evita accidentele.
– Implice faptul că alcoolul aduce orice fel de beneficii de sănătate.
– Implice faptul că a consuma alcool este esenţial pentru succesul în afaceri, sport, academic sau social. – Implice faptul că Grolsch sau altă băutură sunt bune datorită conţinutului ridicat de alcool.
– Condamne pe oricine alege să nu consume alcool.
– Vorbească despre consumul de alcool în legătură cu comportamente ilegale sau antisociale.

Art. 8. Încetarea înainte de termen a provocării
(1) Activitatea poate înceta inainte de termen numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa acestuia, de a continua provocarea sau printr-o decizie unilaterală a Organizatorului.
(2) Situaţiilor avute în vedere la art. 8, alin. (1) le sunt asimilate şi actele de putere publică ale unei instanţe competente sau ale altei autorităţi publice competente.
(3) În situaţiile avute în vedere la art. 8, alin. (1) şi (2), Organizatorul nu mai are nicio obligaţie către Participanţi, cu privire la returnarea unei sume băneşti sau plata unei sume băneşti cu titlu de despăgubire sau altele asemenea. Încetarea înainte de termen a Campaniei urmează a fi adusă la cunoştinţă publica pe toate platformele de comunicare

 

CLUJ---Final---static (2)

.

  • Like!
    0

Facebook Comments:


error: Content is protected !!