Campanii Inchise, Produse Ingrijire »

Rexona – Rexperimentul miscarii

Premii: 28 de premii, dupa cum urmeaza:

a) Premiile echipei: 6 de premii constand in bratari de monitorizare a activitatii fizice Jawbone. fiecare premiu de 222.5 lei cu TVA inclus.
b) Premiile Rexona:
a. o bicicleta in valoare de 2.500 lei.
b. 1 voucher de cumparaturi de 450 de lei in magazinul on-line sportguru.ro
c. 20 seturi cadou Rexona – un deodorant antiperspirant spray, un deodorant stick, un deodorant roll-on si o geanta cosmetica Rexona. in valoare 44 lei.

Valoarea comerciala totala a premiilor acordate este de 5.165 lei (TVA inclus).

Perioada Campaniei: 11.08.2014 incepand cu ora 15:00 – 11.09.2014 pana la ora 16:00,

Rexona – Rexperimentul miscarii

ACT ADITIONAL
LA REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Rexperimentul miscarii!”

Regulamentul Campaniei promotionale “Rexperimentul miscarii!” (“Regulamentul”) autentificat sub nr. 2908/08.08.2014 de SOCIETATEA PROFESIONALĂ NOTARIALĂ “SĂVULESCU VASILE – IVAN MIHAELA“ din Campina, se modifica si actualizeaza dupa cum urmeaza:

“REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Rexperimentul miscarii!”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI. DURATA

1.1. Organizatorul campaniei promotionale “Rexperimentul miscarii!” (numita in cele ce urmeaza “Campania”) este compania S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.A., cu adresa in Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Cladirea B1-B2, et. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 2220 numita in cele ce urmeaza “Organizator”.

1.2. Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii.

1.3. Campania se va desfasura la nivel national in perioada 11.08.2014 incepand cu ora 15:00 – 11.09.2014 pana la ora 16:00, pe pagina oficiala de Facebook a Rexona Romania (www.facebook.com/RexonaRomania), prin intermediul agentiei Kubis Interactive S.R.L. (denumita in continuare si “Agentie”) avand sediul in Bucuresti, str. Spatarului, nr. 7, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/10875/2008, CIF 24083160, contact tel: 0731.711.10.80/81, email: contact@rexona.ro si netWing International SRL cu sediul in in Calea Plevnei nr. 50, sector 1, Bucuresti, ambele inregistrate ca operatori de date cu caracter personal la ANSPDCP..

1.4. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe durata Campaniei, prin publicarea acestuia in cadrul aplicatiei “Rexperimentul miscarii!” https://apps.facebook.com/rexonarexperiment, incepand cu data de 11.08.2014 ora 15:00 si pana la 11.09.2014 ora 16:00. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe durata Campaniei, urmand ca asemenea modificari sa intre in vigoare numai dupa publicarea acestora prealabila, pe site-ul mai sus mentionat.

1.5. Facebook nu este sponsor, endorser sau asociat in orice fel cu aceasta Campanie.

1.6. Conditiile de inscriere si mecanismul de desfasurare a Campaniei sunt detaliate la Sectiunea 3 de mai jos.

SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE

2.1. La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Agentiei si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie). Participantii la aceasta Campanie sunt denumiti in cele ce urmeaza si “Utilizatori”. O persoana fizica se poate inscrie o singura data in Campanie, chiar daca detine (si-a creat) mai multe conturi in cadrul portalului Facebook. Nu este permisa participarea unei persoane fizice, prin inscrierea in Campanie a acesteia utilizand mai mult decat un cont pe care acea persoana l-a creat in comunitatea Facebook.

2.2. Campania este destinata tuturor membrilor comunitatii Facebook ce indeplinesc conditiile mentionate la 2.1 de mai sus, interesati sa participe la aceasta. Participantii trebuie sa fie persoane fizice ale caror conturi de Facebook trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: titularul contului sa aiba poza de profil, sa aiba activitate in cont inainte de inceperea Campaniei si contul sa contina elemente care sa permita contactarea Utilizatorului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica seriozitatea conturilor celor castigatorilor, pentru a elimina posibilitatea fraudarii Campaniei. Decizia Organizatorului, de excludere a participantilor care nu respecta conditiile enuntate in art.2.1. si art.2.2 de mai sus, este definitiva si nu poate fi contestata.

2.3. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament.

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

3.1. Pentru a participa la prezenta Campanie si a intra in tragerea la sorti pentru unul dintre premii, participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism:

a) Sa acceseze pagina Campaniei existenta in cadrul paginii Rexona gazduita pe portalul Facebook; pe aceasta pagina Utilizatorul va trebui sa acceseze aplicatia „Rexperimentul miscarii!”, disponibila la adresa https://apps.facebook.com/rexonarexperiment

b) Odata accesata, aplicatia va cere Utilizatorului permisiunea de a se conecta la contul acestuia de Facebook. Pentru a participa, Utilizatorul trebuie sa permita aplicatiei conectarea la contul sau. Utilizatorul va trebui sa dea click pe butonul „Allow” pentru a permite incarcarea aplicatiei “Rexperimentul miscarii!” https://apps.facebook.com/rexonarexperiment.

c) In primul ecran, Utilizatorul este informat in legatura cu mecanismul aplicatiei si este informat, pe scurt, despre cele 3 echipe carora se poate alatura in cadrul aplicatiei sau poate intra direct in joc, apasand butonul „Joaca”. Pentru a afla mai multe detalii despre cele 3 echipe, trebuie sa dea click pe butonul „Mai mult”.

d) Dupa acest pas, in al doiliea ecran al aplicatiei „Rexperimentul miscarii!”, Utilizatorul trebuie sa selecteze una dintre cele 3 echipe disponibile si sa intre in joc astfel incat sa acumuleze puncte pentru echipa selectata.

e) In cadrul jocului, utilizatorul trebuie sa urce cat mai multe trepte, apasand pe tastele indicate pe ecranul jocului, pentru a castiga puncte.

f) Vor exista 2 categorii de premii diferite pe care utilizatorul le poate castiga prin tragere la sorti:
a. Premiile echipei: orice Utilizator care a selectat o echipa si a intrat in joc pentru a acumula puncte intra automat in tragerea la sorti pentru premiile echipei respective. Premiile sunt detaliate in sectiunea 4 din prezentul Regulament.
b. Premiile Rexona: toti Utilizatorii care au selectat o echipa si au acumulat in joc minimum 350 de puncte intra in tragerea la sorti pentru unul dintre Premiile Rexona, detaliate la sectiunea 4 din prezentul Regulament.

g) Pentru a fi inscris in tragerea la sorti, Utilizatorul trebuie sa intre in aplicatia Campaniei, sa selecteze una dintre cele 3 echipe disponibile in aplicatie, sa intre in joc pentru a intra in tragerea la sorti pentru premiile detaliate la pct. 4.1. a si sa obtina minim 350 de puncte pentru a intra in tragerea la sorti pentru premiile detaliate la pct. 4.1. b si sa completeze formularul afisat in aplicatie cu datele personale (nume, prenume, e-mail, telefon, adresa, judet si localitate) dupa bifarea campului de acord cu privire la prelucrarea datelor personale de catre Organizator prin intermediul Agentiei in vederea inscrierii in campanie, desemanrii castigatorilor si atribuirii premiilor.

3.2. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a) pentru inscrierile incomplete sau incorecte;

b) pentru inscrierile efectuate dupa finalizarea Campaniei sau dupa epuizarea premiilor acordate in cadrul Campaniei;

c) pentru intreruperile intervenite oricand si indiferent de cauza ale serviciului de internet si/sau a serverului ce gazduieste Site-ul, indiferent de motivul intreruperii.

3.3. Completand campurile solicitate prin formularul electronic si bifand campul de acord pentru prelucrarea datelor personale comunicate prin intermediul acestuia, Utilizatorul confirma ca isi insuseste si accepta neconditionat atat conditiile de participare stabilite de Organizator, cat si orice alta prevedere ale Regulamentului. Aceste date vor fi utilizate de catre Organizator prin intermediul Agentiei atat in procesul validarii castigatorilor, cat si in etapa ridicarii premiilor de catre castigatori. Daca un Utilizator nu bifeaza campul de acord acesta nu se va putea inscrie in Campanie.

SECTIUNEA 4. PREMIILE

4.1. In cadrul acestei Campanii se vor acorda prin tragere la sorti in total 28 de premii, dupa cum urmeaza:

a) Premiile echipei: 6 de premii constand in bratari de monitorizare a activitatii fizice Jawbone. Valoarea comerciala a fiecarui premiu este de 222.5 lei cu TVA inclus.
b) Premiile Rexona:
a. 1 premiu constand intr-o bicicleta in valoare comerciala de 2.500 lei, cu TVA inclus Valoarea premiului include valoarea comerciala la care se adauga impozitul ce va fi retinut la sursa.
b. 1 premiu constand intr-un voucher de cumparaturi in valoare de 450 de lei cu TVA inclus valabil pentru magazinul on-line sportguru.ro (denumit in continuare „Furnizorul de echipamente sportive”). Voucherul este valabil pana la data de 31 decembrie 2014, putand fi valorificat la Furnizorul de echipamente sportive, conform sectiunii 5 din prezentul Regulament.
c. 20 de premii constand in seturi cadou Rexona – fiecare premiu constand intr-un set ce contine cate un deodorant antiperspirant spray, un deodorant stick, un deodorant roll-on si o geanta cosmetica Rexona. Seturile vor contine produse fie pentru barbati, daca este extras un castigator de sex masculin (cate un deodorant spray, un deodorant stick, un deodorant roll on si o geanta cosmetica) sau produse pentru femei daca este extras un castigator de sex feminin(cate un deodorant spray, un deodorant stick, un deodorant roll on si o geanta cosmetica). Valoarea comerciala a unui premiu este de 44 lei cu TVA inclus.

4.2. Valoarea comerciala totala a premiilor acordate este de 5.165 lei (TVA inclus).

4.3. Un Utilizator nu poate castiga in cadrul Campaniei decat un singur premiu pentru fiecare categorie de premii detaliate la pct. 4.1 din prezentul Regulament.

4.4. Procedura de validare a castigatorilor si de acordare a premiilor este descrisa la Sectiunea 5 de mai jos.

4.5. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani. In cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

SECTIUNEA 5. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

5.1. In cadrul Campaniei se acorda 28 de premii prin tragere la sorti folosind o baza de date cu Utilizatorii care au indeplinit conditiile de inscriere. Tragerea la sorti pentru desemnarea celor 28 de castigatori va avea loc in data de 15.09.2014 prin intermediul programului www.randompicker.com. Ulterior se vor extrage un numar de 28 rezerve, ce vor putea fi contactate in cazul imposibilitatii validarii unui castigator.

5.2. Premiile vor fi acordate prin tragere la sorti astfel:

a) Primii 6 Utilizatori extrasi vor castiga cate un premiu conform art.4.1. lit.a de mai sus. In acest sens, fiecare echipa va oferi cate 2 bratari Jawbone. Toti utilizatorii care au selectat o echipa intra in tragerea la sorti pentru echipa respectiva. Se vor efectua 3 trageri la sorti – cate o tragere la sorti cu cate 2 castigatori pentru fiecare echipa, in urma carora se vor acorda cate 2 bratari per echipa (respectiv cate un premiu fiecaruia din cei doi castigatori extrasi din echipa respectiva).

b) Urmatorii 22 Utilizatori extrasi dintre toti participantii la Campanie (inclusiv cei desemnati castigatori ai unui premiu conform lit.a) de mai sus) vor castiga cate un premiu conform art.4.1 lit.b de mai sus.

5.3. Potentialul castigator al fiecarui premiu va fi contactat de catre reprezentantii Organizatorului prin telefon (intre 3-5 apeluri) si / sau printr-un mesaj adresat pe adresa de e-mail cu care s-a inscris in aplicatie in cadrul Campaniei, in termen de 48 de ore de la desemnarea acestuia ca potential castigator. Cu aceasta ocazie, va fi instiintat despre desemnarea in cadrul Campaniei ca potential castigator al unui premiu, conditiile si procedura pe care aceasta o are de urmat pentru a fi validat final si a intra in posesia premiului. Printr-un e-mail de raspuns pe care trebuie sa-l trimita Organizatorului in termen de maximum 48 ore catre adresa de e-mail contact@rexona.ro, potentialii castigatori trebuie sa confirme participarea la Campanie, apoi sa comunice numele, prenumele, adresa si varsta dupa ce, in prealabil, isi exprima acordul expres si neechivoc pentru introducerea datelor lor personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiului.

5.4. Netrimiterea mesajului de raspuns in termenul mentionat mai sus, respectiv in 48 de ore de la data la care potentialul castigator a fost contactat telefonic sau prin e-mail de catre reprezentantii Organizatorului, neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament sau refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la desemnarea unui alt castigator dintre rezervele extrase, in ordinea extragerii acestora, prin aceleasi proceduri de atribuire.

5.5. In cazul refuzului vreunui castigator, desemnat dintre rezervele extrase, de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului. In cazul nedesemnarii unui premiu din cauza imposibilitatii validarii unui castigator, incluzand si rezervele in ordinea extragerii, premiul va ramane in posesia Organizatorului.

5.6. Anuntarea celor 28 de castigatori se va face in termen de 30 de zile de la validarea lor pe in cadrul aplicatiei „Rexperimentul miscarii!” de pe portalul Facebook.

5.7. Premiile vor fi livrate castigatorilor prin curier, in termen de 30 de zile lucratoare de la data postarii numelui potentialilor castigatori pe canalul oficial de comunicare a Campaniei, la adresa comunicata in emailul de confirmare a datelor personale. Pentru a fi validat final si a intra in posesia premiului, fiecare potential castigator trebuie sa prezinte curierului, reprezentant al Organizatorului in procedura de validare, un act de identitate. In masura in care se constata existenta oricaror neconcordante intre datele comunicate in vederea inscrierii/validarii si cele ce reies din actul de identitate prezentat de potentialul castigator sau se constata neindeplinirea conditiilor de participare la Campanie, atunci potentialul castigator este invalidat, fara a avea dreptul la vreo despagubire din partea Organizatorului.

5.8. Dupa tragerea la sorti a celor 28 potentiali castigatori, se vor extrage inca 28 rezerve, care vor fi contactate in ordinea extragerii in cazul in care un potential castigator este invalidat.

5.9. Premiile vor fi predare castigatorilor pe baza de proces-verbal de predare-primire semnat de castigator si reprezentantul Organizatorului. In cazul premiului impozabil, procesul-verbal va contine si CNP-ul castigatorului, impreuna cu acordul acestuia expres si neechivoc in vederea prelucrarii acestuia de catre Organizator, prin SC netWing International SRL pentru indeplinirea obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii

SECTIUNEA 6. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

6.1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr.2220.

6.2. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, persoanele vizate isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea inscrierii in Campanie, validarii si atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale in cazul premiului impozabil.

6.3. Organizatorul si Agentia implicata in implementarea si desfasurarea acestei Campanii garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. Persoanele vizate au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18). Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Sos. Bucuresti-Ploiesti nr.42-44, Cladirea B1-B2, et. 4, Sector 1, Bucuresti, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

6.4. Persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Persoanele vizate au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Persoanele vizate vor transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C Unilever South Central Europe S.A, cu adresa Sos. Bucuresti-Ploiesti nr.42-44, Cladirea B1-B2, et. 4, Sector 1, Bucuresti.

SECTIUNEA 7. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORILOR PREMIILOR

7.1. Lista cu castigatorii Campaniei va fi publicata in cadrul aplicatiei “Rexperimentul miscarii!” de pe portalul Facebook in cel mult 30 zile lucratoare de la validarea lor.

SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA

8.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului – din motive independente de vointa sa – a caror aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

8.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1351 N.C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, se obliga sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

SECTIUNEA 9. LITIGII SI FRAUDE

9.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.

9.2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniei se vor putea trimite pe durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: S.C Unilever South Central Europe S.A, cu adresa Sos. Bucuresti-Ploiesti nr.42-44, Cladirea B1-B2, et. 4, Sector 1, Bucuresti. Dupa data publicarii castigatorilor conform acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie referitoare la participarea la Campanie, validarea castigatorilor si atribuirea premiilor.

9.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

SECTIUNEA 10. DIVERSE

10.1. Prin participarea la Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.

10.2. Campania nu e sponsorizata, sustinuta sau administrata de, sau in asociatie cu Facebook. Participantii la aceasta Campanie inteleg ca informatiile furnizate de catre ei in cadrul Campaniei sunt destinate Organizatorului si nu sunt adresate catre Facebook. Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator prin intermediul Agentiei, in conditiile prezentului Regulament. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu aceasta Campanie, urmeaza a fi adresate prin scrisoare expediata la adresa mentionata la art.9.2. de mai sus.

10.3. Campania poate inceta inainte de termen numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania, dupa anuntarea prealabila a publicului.

10.4. Regulamentul Campaniei este publicat in cadrul aplicatiei “Rexperimentul miscarii!” si va fi disponibil gratuit oricarui solicitant pe toata perioada Campaniei.”

.

  • Like!
    0

Facebook Comments:


error: Content is protected !!